Laatste avond... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Anne Procee - WaarBenJij.nu Laatste avond... - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Anne Procee - WaarBenJij.nu

Laatste avond...

Blijf op de hoogte en volg Anne

27 Februari 2015 | Nederland, Amersfoort

Hoi hoi,

Als je mij een jaar geleden had verteld dat ik voor vier maanden naar het buitenland zou gaan, had ik je echt voor gek verklaard. Ik, huismus, familiemens naar het buitenland? Nee, ik ging wel een leuke minor zoeken in Nederland... Dacht ik!! Maar morgen gaat het avontuur waar ik al zo lang naartoe heb geleefd dan toch eindelijk beginnen: voor vier maanden naar Suriname! Koffer gepakt, rugzak vol en van bijna iedereen afscheid genomen... En toch vraag ik mij af of je er wel echt klaar voor kunt zijn?! Dat weet ik pas over vier maanden.
De afgelopen week heb ik veel lieve kaarten en voedselpakketjes van vrienden en familie gekregen om mij te steunen. Ik ga jullie en dit mooie Nederland zeker missen, maar toch ga ik er daar ook een hele mooie tijd van maken! Om jullie ook een klein beetje mee te laten genieten van mijn avonturen ga ik hier zo nu en dan een leuk verhaal voor jullie schrijven.
Tot zover een kort verhaal, want nu ga ik nog even genieten van mijn (tijdelijk!!) laatste avond in Nederland!

Tot snel!
Liefs Anne

  • 28 Februari 2015 - 08:15

    André En Mieke:

    Succes met deze geweldige kans en uitdaging!! Goede reis!!

  • 28 Februari 2015 - 08:46

    Lisanne :

    Jaaaa an! Ik ga je volgen! Verwacht nu natuurlijk wel regelmatig een verhaaltje op je blog! Xx

  • 28 Februari 2015 - 21:16

    Maaike:

    Leuk om je zo te kunnen volgen. Ben benieuwd nasr je verhalen. Goeie reis. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 27 Feb. 2015
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 8988

Voorgaande reizen:

27 Februari 2015 - 29 Juni 2015

Suriname

Landen bezocht: