Wennen! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anne Procee - WaarBenJij.nu Wennen! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anne Procee - WaarBenJij.nu

Wennen!

Door: Anne

Blijf op de hoogte en volg Anne

02 Maart 2015 | Suriname, Paramaribo

Hier was ik alweer!

Warm, nat, klam, zweet, jetlag en moe zijn wel een beetje de woorden die mij deze twee dagen beschrijven. Daarnaast gaat het met ups en downs. Het is hier super gezellig, maar thuis blijft nog door mijn hoofd heen spoken... Hopelijk kom ik volgende week in een ritme en zal het beter gaan, ook met mijn jetlag, want na twee dagen om 5.00u (9.00u ned. tijd) wakker worden, ben ik daar wel klaar mee, haha! ;-)

Wat heb ik gedaan? Nouuuu, gister naar de markt en de Chinees geweest (ohja dat is de supermarkt) en 's avonds zijn we gezellig met de hele groep uiteten gegaan. Vandaag zijn we de hele dag bezig geweest met een fiets kopen, want alles gaat hier al lekker in een lager tempo dan in Nederland. Zo meteen gaan we pannenkoeken bakken en eten en ja mensen we gaan Boer Zoekt Vrouw terugkijken!!
Morgen gaan we beginnen aan salsa lessen. De hele maand maart op dinsdag en donderdag eens kijken of we een beetje kunnen dansen. Ik ben benieuwd!

Tot snel en liefs!!




  • 02 Maart 2015 - 21:33

    Lisanne :

    Zwieren zwaaien kontje draaien:)! Ben benieuwd wat je er van vind!

  • 02 Maart 2015 - 21:52

    Renate:

    Je fiets is wel super cool! En wat leuk salsa lessen, dan mag je mij dan weer leren als je terug bent! Liefs

  • 02 Maart 2015 - 21:56

    Els:

    oh leuk! Veel dansplezier ook!

  • 03 Maart 2015 - 06:06

    Ki :

    Komt vast goed Anne! Het is ook wel even wat anders daar natuurlijk! Have fun met de salsa lessen!

  • 03 Maart 2015 - 11:40

    Desiree:

    Hey Anne,
    Wat leuk en stoer dat je in Suriname bent!
    Geniet ervan en ik ga je zeker volgen!
    Xx

  • 03 Maart 2015 - 12:48

    Ria:

    Hoi Anne, leuk om je zo te volgen. Have fun en geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne

Actief sinds 27 Feb. 2015
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 8966

Voorgaande reizen:

27 Februari 2015 - 29 Juni 2015

Suriname

Landen bezocht: